61867
Book
In basket
Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Availability:
Wypożyczalnia Dorośli
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 454-[458].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again